Informacje o przetwarzaniu danych osobowych pracowników kontrahenta

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych pracowników kontrahenta lub osób współpracujących z kontrahentem w związku z działaniami mającymi na celu zawarcie i wykonanie umów z kontrahentami

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ars Medical Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła.

II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem możesz się kontaktować w następujący sposób:
– listownie na adres: Ars Medical Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 43, 64-920 Piła

– przez e-mail: iod@arsmedical.pila.pl

III. CELE I PODSTAWY PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach i na podstawie:
1. podjęcie działań związanych z dążeniem do zawarcia a następnie zawarciem i realizacją umowy z kontrahentem. Podstawą prawną przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 – ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: „RODO”), a uzasadnionym interesem administratora będzie możliwość zawarcia i realizacji umowy z kontrahentem, w tym kontakt w sprawie zawarcia oraz jej wykonania, obsługa ewentualnych reklamacji,
3. rozliczeń księgowo-podatkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ) RODO – wypełnienie obowiązków prawnych nałożonych na administratora, w szczególności wynikających z prawa podatkowego i sprawozdawczości finansowej,
4. obsługa, dochodzenie i obrona ewentualnych roszczeń – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Ars Medical Sp. zo.o. – zgodnie z art. 6. ust. 1 lit. f ) RODO, a uzasadnionym interesem administratora będzie zachowanie dowodów do ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń zgodnie z przepisami prawa.

IV. ŹRÓDŁA POZYSKANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe mogły zostać pozyskane przez administratora:
1. bezpośrednio od Pani/Pana,
2. z umowy o współpracy z kontrahentem,
3. udostępnione przez kontrahenta, z którym łączy Panią/Pana umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
W związku z realizacją umowy, administrator będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w niezbędnym zakresie, w szczególności: imię (imiona), nazwisko, służbowy adres e-mail, służbowy numer telefonu, stanowisko, miejsce zatrudnienia/firma prowadzonej działalności.

IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane przez Ars Medical Sp. zo.o. podmiotom z nią współpracującym (odbiorcom), w szczególności dostawcom usług IT oraz podmiotom świadczącym usługi: księgowo-finansowe, archiwizacyjne, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

V. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
1. obowiązywania umowy z kontrahentem,
2. do czasu wygaśnięcia obowiązków przetwarzania danych wynikających z przepisów prawa,
3. do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z tej umowy.

VI. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
– prawo dostępu do treści swoich danych,
– prawo do sprostowania danych osobowych,
– prawo do usunięcia danych osobowych lub ograniczenia przetwarzania,
– prawo wniesienia sprzeciwu – w przypadkach, kiedy Ars Medical Sp. zo.o. przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie, swojego prawnie uzasadnionego interesu. Może Pani/Pan wnieść sprzeciw ze względu na swoją szczególną sytuację, na adres poczty elektronicznej: iod@arsmedical.pila.pl lub adres siedziby Ars Medical Sp. zo.o. z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych.”

VII. PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VIII. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy z kontrahentem.

WAŻNE INFORMACJE!

Rejestracja Główna

  • dostępna telefoniczna i mailowa, czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 19:00

LABORATORIUM i PUNKT POBRAŃ – 1 piętro w starej części budynku:

  • Rejestracja na badania laboratoryjne
  • Pobranie materiału do badań laboratoryjnych
  • Odbiór wyników – poniedziałek-piątek – w godz. 12:00 – 17:00

Laboratorium czynne od poniedziałku do piątku

  • w godzinach od  7:30 do 17:00
  • Punkt pobrań – materiał do badań laboratoryjnych pobieramy
    od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30
    oraz w soboty w godzinach od 8:00 do 11:00
  • Pozostałe wyniki – Punkt Wydawania Wyników
    – parter – przy Rejestracji Głównej – w godzinach pracy
    Rejestracji (7:00-19:00)

Medycyna Pracy – parter w starej części budynku

    • Poradnia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach
      od 7:30 do 15:00
    • Rejestracja w Medycynie Pracy od 7:30 do 10:30.
    • OKULISTA w PMP w Poniedziałek, Środa i Piątek
    • dnia 18.07.2025 w Poradni Medycyny Pracy
      nie będzie możliwości wykonania badań psychologicznych.
Messages