Informacje
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, stworzyliśmy możliwość rezerwacji terminu wizyty do poradni specjalistycznych drogą elektroniczną (Portal Pacjenta). Aplikacja pozwoli również na sprawdzanie wyników badań laboratoryjnych.
Z uwagi na rozwój portalu udostępniamy rejestrację do wszystkich poradni specjalistycznych odpłatnie
oraz w ramach NFZ kontynuacja leczenia w poradni rehabilitacyjnej.
Korzystanie z aplikacji jest w pełni bezpłatne.
Celem naszej aplikacji jest zwiększenie dostępności do usług medycznych świadczonych przez naszą placówkę oraz oszczędzenie Państwa cennego czasu.
Zapraszamy do skorzystania z naszego Portalu Pacjenta
W jaki sposób uzyskać dostęp do naszego Portalu Pacjenta
Założenie konta jest konieczne do korzystania z aplikacji. Zakładając konto należy wypełnić formularz podając login, hasło oraz uzupełnić wszystkie pozostałe pola formularza prawdziwymi danymi osobowymi.
Podczas zakładania konta w aplikacji, prosimy Państwa o dokładne sprawdzenie i podanie prawidłowego adresu e-mail, ponieważ drogą elektroniczną będziecie Państwo otrzymywać informacje dotyczące zaplanowanej wizyty.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu na link konto zostanie w pełni utworzone. Od tego momentu mogą Państwo już zalogować się do aplikacji Portal Pacjenta
Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości z linkiem aktywacyjnym prosimy o sprawdzenie folderu SPAM w swojej skrzynce mailowej. W przypadku dalszych problemów z aktywowaniem konta, prosimy o kontakt z Administratorem Portalu.
Po zalogowaniu mogą Państwo przejść do formularza umawiania się na wizytę w poradni.
Z uwagi na ochronę danych osobowych, aby uzyskać dostęp do danych pacjenta znajdujących się w zasobach Ars Medical, konieczne jest potwierdzenie tożsamości użytkownika. Potwierdzenie tożsamości odbyć się może na dwa sposoby:
Konto w systemie e-Rejestracji można założyć na dane rodzica (opiekuna) lub dziecka (pacjenta). Jeśli konto zostało założone na dane dziecka (pacjenta), jest ono automatycznie przypisane do konta jako pacjent. Jeśli konto zostało założone na dane osobowe rodzica, musi on dopisać dziecko (pacjenta) do swojego konta. Można to zrobić po zalogowaniu do aplikacji przez zakładkę KONTO – pacjenci powiązani.
Jeśli chcesz przy użyciu jednego konta (jednego loginu) obsługiwać kilkoro dzieci (rodzeństwo), również skorzystaj z opisanej powyżej opcji dopisania kolejnych pacjentów. Z uwagi na ochronę danych osobowych, aby uzyskać dostęp do danych pacjentów znajdujących się w zasobach Szpitala (wyników badań, dokumentacji medycznej), konieczne jest potwierdzenie tożsamości użytkownika dla każdego z dopisanych do konta pacjentów z osobna.
W razie problemów technicznych pomoc Administratora Portalu Pacjenta uzyskają Państwo pod adresem eportalpomoc@arsmedical.pila.pl W treści maila proszę podać dane, które umożliwią identyfikację pacjenta – np. imię, nazwisko i datę urodzenia.
W przypadku kilkukrotnego niestawienia się na umówioną wizytę (lub zbyt późnego odwołania wizyty) konto w Portalu Pacjenta może zostać zablokowane.